Álláspályázat – Igazgatói Pályázat

igazgatói feladatok ellátására

A vezetői megbízás  időtartama:

2024. év augusztus hó 12.-2026. év július hó 1. napjáig szól.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Alföldi ASzC Kenderesi Mezőgazdasági Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium, 5331 Kenderes, Szent István út 27.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  • A jogszabályoknak és szakmai követelményeknek megfelelően, a főigazgató irányítása mellett a szakképző intézmény szakmai vezetése, döntés minden olyan a szakképző intézmény működésével, feladatellátásával kapcsolatos ügyben, melyet jogszabály nem utal a főigazgató vagy a kancellár hatáskörébe.

Munkabér és juttatások: A munkabér megállapítására a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • a szakképző intézményben oktatói munkakör betöltéséhez szükséges felsőfokú végzettség és technikum esetében mesterképzésben, szakképző iskola esetében legalább alapképzésben szerzett szakképzettség,
  • intézményvezetői szakképzettség, legalább egy év intézményvezetői gyakorlat vagy legalább százhúsz órás tanügyigazgatási és pedagógiai ismereteket nyújtó képzés,
  • oktatói munkakörben vagy legalább heti tíz foglalkozás megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során legalább hároméves szakmai gyakorlat,
  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalása.

A  vezetői megbízáshoz szükséges kompetenciák:

  • vezetői készség,
  • kiváló szervező- és kommunikációs készség,
  • elemzőkészség,
  • terhelhetőség,
  • gyors, pontos munkavégzés.
  • felhasználói szintű informatikai (MS Office, irodai alkalmazások) ismeretek.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • agrár-szakmai szervezet munkájában szerzett vezetői tapasztalat,
  • agrárgazdasági területen szerzett gyakorlati tapasztalat,
  • országos vagy regionális pályázatok és projektek kezelésében szerzett jártasság,
  • az agrárszakképzés területére vonatkozó nemzetközi kapcsolatrendszerben való közreműködés,
  • szervezetfejlesztésben, nevelési-oktatási intézmény alapításában szerzett tapasztalat,
  • felsőfokú gazdasági végzettség,
  •  

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes életutat bemutató fényképes szakmai önéletrajz, az eddigi munkahelyek, munkakörök feltüntetésével, az eddigi szakmai munka részletes ismertetésével, bérigény megjelölésével,
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget és egyéb végzettséget igazoló iratok,
  • A pályázó legalább 3 éves szakmai gyakorlatát és legalább 1 éves intézményvezetői gyakorlatát vagy legalább százhúsz órás tanügyigazgatási és pedagógiai ismereteket nyújtó képzésigazoló dokumentum (munkáltatói igazolás, munkakör megnevezésével),
  • Amennyiben a szakmai gyakorlatát óraadói megbízás ellátásával igazolja, az arról szóló igazoló dokumentum,
  • A szakképzésről szóló törvény végrehajtásáról szóló 12/2020. (II. 7.) Korm. rendelet 128. § (3) bekezdése szerint a pályázónak a megpályázott szakképző intézmény vezetésére vonatkozó programja, mely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket összhangban a szakképzési centrum programjával,
  • 90 napnál nem régebbi keltezésű hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet igazolására, valamint annak igazolására, hogy nem áll olyan foglalkozástól való eltiltás hatálya alatt, amely a munkaviszony létesítését nem teszi lehetővé vagy nyilatkozat arról, hogy a pályázat pozitív elbírálása esetén az erkölcsi bizonyítványt a megbízás napjáig a pályázó eredetben bemutatja,
  • Nyilatkozat, amelyben vállalja igazgatóvá történő megbízása esetén az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését.
  • Nyilatkozat, amelyben hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

A vezetői megbízás kezdő időpontja: 2024.augusztus 12.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. június 13.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt az Alföldi Agrárszakképzési Centrum részéről dr. Kalmár Éva titkárságvezető nyújt, a 06-30/ 012 35 30 –as telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton, pdf. formátumban „AASzC 3-37/2024., igazgató” tárggyal a kabinet@aaszc.hu e-mail címen keresztül.

A pályázat elbírálásának rendje:

A határidőt követően megküldött, valamint a pályázati feltételeknek nem megfelelő pályázat érvénytelen, melyről a pályázó értesítést kap. Az érvényes pályázattal rendelkező pályázókat az Alföldi ASZC által létrehozott Bíráló Bizottság meghallgatja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. augusztus 11.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Az alkalmazásról – a pályázati eljárást követően –  az Agrárminiszter  dönt. A pályázatban csak a kiírás feltételeinek mindenben megfelelő, határidőre beérkezett dokumentumokkal rendelkező pályázó vesz részt. Hiánypótlásnak nincs helye.

Megszakítás